dinsdag 13 juni 2017

Shirt aangepast.

Het gele shirt uit de knip 03/2016, heb ik toch op advies van medebloggers aangepast. 
Ik ben nog niet te vreden. Heeft iemand een advies hoe ik kan voorkomen, dat de hals omhoog staat?
Ik kon het niet laten om toch een ananas uit te snijden en op het shirt te strijken.


 Achterop het shirt, de tekst Summer, vond ik zo passend bij dit gele shirt.
Wordt je toch vrolijk van, als je dat kleurtje ziet?
Ik mocht van onze oudste dochters, Summer, niet op haar schouders/bovenrug strijken, want dan lijkt het net of ze bij de een of andere groep hoort (bijv. dabarleden of crew van het een of ander).
 Wat een commentaar zeg, nou dan maar, lekker overdwars ;)

2 opmerkingen:

  1. Lekker zomers zo'n geel shirt! Heb je voor het halsboord niet een te lang stuk gebruikt waardoor het gaat 'staan'? Zelf houd ik voor boordjes (afhankelijk van de rekbaarbaarheid van de stof) meestal ongeveer 75 % van de lengte aan. Dus hals opmeten en daar 75 % van de lengte aanhouden voor boord. Bij minder rekbare stretch stof bijv. 80 % en bij heel rekbare tricot soms maar 60%.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo ik heb wel heel wat gemist de laatste tijd. Veel gemaakt zeg! En allemaal zo mooi.En ook gezellig op de naaidag geweest, ik kon niet maar ben wel een beetje jaloers.. Jammer van de hals, ik zou hem graag even onder handen nemen voor je. Maar het kan prima zo.Hoop je snel weer eens te zien. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen