woensdag 14 juni 2017

Nog 1 poging! en een cadeautje voor een vriendinnetje

Ik heb het halsboordje er weer afgehaald.
Ik kreeg nog een advies via mijn vorige blogje. 
Eerst 75% kleiner, dat was net te veel, toen 80% kleiner gedaan. 
Nu moet ze het er maar mee doen, het is iig stukken beter. 
Ik ben heel benieuwd, hoe het staat, als ze hem aan heeft. 
Als het nu goed is, volgen er nog meer shirts, met dit patroon.

Cadeautje vriendinnetje

Onze jongste heeft vandaag een feestje van een vriendinnetje. 
We zijn al op haar verjaardag geweest en hebben toen een pot met ingrediënten gegeven om koekjes te bakken. 
Wat zullen we nu geven? 
Het wordt steeds moeilijker. Ze is nu 11 jaar geworden. 
Ik had nog een nieuwe pittezak in de cadeautjeskast liggen.
 Ik heb daar een sloop omheen genaaid en mijn snijmachine gebruikt, om er een persoonlijk cadeautje van te maken.


Natuurlijk ook nog mijn persoonlijke groetsels erop gemaakt.


Ik snij altijd eerst een proef uit karton, die heb ik op het Cadeautasje geplakt. 
Net even wat leuker om te geven.

2 opmerkingen:

  1. Goed gelukt, het shirt zo! En leuk zo'n persoonlijk cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit nu het shirt, de aanhouder wint! Wat een leuke cadeautjes heb je gemaakt, echt leuk he zo'n snijapparaat

    BeantwoordenVerwijderen